OBS! Beställningar lagda på helger skickas tidigast på måndagen.
Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ska du kontakta oss på e-postadress: Info@Köperi.se
Frakt
Frakten är gratis inom Sverige
Om du dock ångrar dig och vill lämna tillbaka en vara så står du för frakten.
Om du reklamerar en vara och din reklamation blir godkänd skickar vi tillbaks pengar för din frakt. Bifoga oss kvittot för fraktkostnaden.
Ångerrätt
Du måste meddela oss att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till oss på Info@Köperi.se. I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, nummer, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.
Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund alltid en lagstiftad 14dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt.
Om du vill lämna din vara så är du ansvarig för returfrakt och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas väl paketerade och i ursprunglig förpackning.
Köperi är inte ansvarig för produkter som kommer bort vid frakt.
Vid o uthämtade varor kommer du som kund att debiteras för fraktkostnaden.
Ångerrätten gäller inte vid:
Produkter som på grund av hälso- eller hygienskäl har förseglats (plomberats) och där förseglingen (plomberingen) har brutits av dig.
Produkter som har karaktär av förseglad ljud- eller bildupptagning och där förseglingen har brutits av dig.
Specialtillverkad produkt, som har skräddarsytts särskilt åt dig eller har en tydlig personlig prägel efter dina önskemål.
Tjänster som har fullgjorts och där du uttryckligen har samtyckt till att tjänsten påbörjas.
Varor som snabbt kan försämras, exempelvis livsmedel.
Lösnummer av tidningar eller tidskrifter.
Reklamation
Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.
Eventuella fel och defekta varor ska alltid reklameras till Info@xn--kperi-jua.se där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer, en bild och beskrivning av felet.
Vi kommer då att kontakta dig för att i samtycke antingen återbetala dig eller skicka ut en ny vara.
Tvist och lagval
I tillfälle av att tvist inte kan lösas i samförstånd med företagets kundtjänst och kunden, kan du som kund vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se. För boende i ett annat EU-land än Sverige kan man lämna klagomål online via EU-kommissionens plattform för medling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
Vid eventuell tvist följer vi beslut från ARN eller motsvarande tvistlösningsorgan.
Tull och andra kostnader
Alla varor är tullfria och fraktfria. Det belopp som står när ni beställer varor är det enda ni betalar. Inga dolda avgifter finns
Webbplatsen använder cookies för fungera på bästa sätt. Om du inte accepterar användandet av cookies kan du stänga av det i inställningarna för din webbläsare. Det finns dock en risk att vissa funktioner på siten inte kommer att fungera korrekt. Mer om cookies. AccepteraMer information
Integritet & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Butiken är under uppbyggnad— inga ordrar kommer behandlas. Avvisa